Шрифт өлшемі:

Түс схемасы:

«Мақсатты аудиторияңызды анықтау және клиенттің портреті" вебинары 27 мамырда өтеді

2020 жылғы 25 мамырда «Eco-Talk 2020» Халықаралық жасыл бизнес мектебінің бағдарламасы шеңберінде Қазақстан-Неміс университетінің МОСТ Бизнес-инкубаторымен бірлесіп вебинарлар сериясы басталды, оның мақсаты жазғы мектептің әлеуетті қатысушыларының мәлімделген эко-бизнес-идеяларын пысықтау болып табылады.

2020 жылдың 27 мамырында өтетін «Мақсатты аудиторияңызды анықтау және клиенттің портреті" вебинарында қатысушылар өз тұтынушыларын және мақсатты аудиторияны зерттеуге бағытталған әдістерді, клиенттердің сегменттері бойынша тарту циклін және тұтастай алғанда клиентке бағдарлану тәсілдерін біле алады.

Спикерлер:

  • Алишер Латыпов www. top10ala. kz ивнт-агенттігінен «Мақсатты аудиторияны анықтау және клиенттің портреті" тақырыбымен;
  • Майя Суюнчалиева Тұрақты даму институтынан «Эко туризм және тоқыма бұйымдарын ұқыпты брендтеу» жобасының тарихымен.

Eco-Talk Халықаралық жасыл бизнес мектебінің ұйымдастырушылары:

Қазақстан-Неміс университетінің Табиғи ресурстар институты Швейцария ынтымақтастық агенттігінің (SDC) қолдауымен су ресурстары жөніндегі Орталық Азия жастары бірлестігімен (CAY4W) және Су мәселелері жөніндегі халықаралық хатшылықпен (Канада) әріптестікте.

27 мамыр кездесу бағдарламасы, сәрсенбі, 15.00−17.00

  • 15.00—16.30 Алишер Латыпов, www. top10ala. kz ивнт-агенттігінен «Мақсатты аудиторияны анықтау және клиенттің портреті" тақырыбымен;
  • 16.30—17.00 Майя Суюнчалиева, Тұрақты даму институты. «Эко туризм және тоқыма бұйымдарын ұқыпты брендтеу» жобасының тарихымен.

Барлық сұрақтар бойынша: sirotin@dku.kz.

Бөлісу