Шрифт өлшемі:

Түс схемасы:

DKU Отто фон Герике атындағы Магдебург университетімен бірлесіп VIII Қазақстан-Герман форумының ұйымдастырушылары болды

Қазақстан-Неміс университеті Отто фон Герике атындағы Магдебург университетімен бірлесіп, 2020 жылғы 20 қарашада өткен «Қазіргі заманның жаһандық сын-қатерлері жағдайындағы логистикалық қызметтердің трансформациясы» атты VIII Қазақстан-Герман форумының ұйымдастырушылары болды.

Іс-шараға Көлік және логистикалық ұйымдардың өкілдері, ғалымдар, ЖОО-ның профессорлық-оқытушылық құрамы, докторанттар, аспиранттар, ізденушілер мен магистранттар қатысты.

Форум аясында көлік және логистика саласындағы біздің заманымыздың өзекті мәселелері, сондай-ақ Орталық Азия елдері үшін логистика саласында жаңа білім алу және сындарлы диалогты кеңейту тәсілдері талқыланды. Форум қонақтарымен және қатысушыларымен бірлесіп, шетелдік әріптестердің тәжірибесі талданып, елдеріміздің тұрақтылығы мен өркендеуін сақтау үшін жаһандық сын-тегеуріндердің салдарын шешудің жаңа мүмкіндіктері мен жолдары айқындалды. Форум қашықтық форматта өтті және өз алаңында 110-нан астам қатысушыны жинады.

Форумның бірінші секциясы цифрландырудың логистика секторына әсеріне арналды. Онда пандемияға байланысты өзгерістердің саяси және экономикалық салдарлары және ОА елдеріндегі процестерді цифрландыру және экономикалық бағыттағы өзгерістер мәселелеріне көбірек көңіл бөлу, сондай-ақ саланың негізгі трендтері мен проблемалары талқыланды: жасанды интеллект жүйелері, деректерді зияткерлік талдау, ғаламтор және бұлтты есептеулер, оқыту жүйелері, адам-машиналық өзара іс-қимыл, қатарлас және таратылған есептеулер, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, датчиктер мен өлшеу аспаптары, логистика саласындағы теориялық информатика. Осы сессия барысында модераторлар сарапшылар мен қатысушылардың талқылауына бірқатар негізгі мәселелерді, мысалы, цифрландырудың логистика секторына әсері сияқты мәселелерді көтерді. Саланың негізгі трендтері мен проблемалары, логистикадағы заманауи цифрлық технологиялар, көлік қызметтері нарығындағы қашықтықтан жұмыс және киберқауіпсіздік ережелері қаралды, сондай-ақ Covid-2019 эпидемиясына байланысты көлік операторларының негізгі қауіптері талқыланды. Сонымен қатар, сарапшылар қазіргі заманғы жоғары білімнің өзекті мәселелерін анықтап, оларды ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту аспектісінде Орталық Азия елдерінде шешу жолдарын ұсынды. Қатысушыларға шет мемлекеттердің ұжымдық тәжірибесі негізінде қашықтықтан оқытудың бағдарламалық өнімдерімен танысу ұсынылды.

Екінші секция логистикалық және экономикалық процестердің, сондай-ақ халықаралық тасымалдарды ұйымдастырудың қазіргі кезеңінде Ұлы Жібек жолын жаңғырту ұранымен өтті. Қатысушылар шекара станцияларында шекаралық және кедендік бақылаудан сәтті әрі жайлы өту бойынша шараларды, сондай-ақ экономикалық ынтымақтастықтың халықаралық дәліздерін құру бағдарламасында Еуразиялық өңірдің көлік-логистикалық жүйесін талқылады. Бұдан басқа, табиғат қорғау қызметінің тиімділігін арттыру және экологиялық проблемаларды қысқарту үшін трансшекаралық өзара іс-қимылдың өзекті проблемалары көтерілді. Еңбек нарығының жаңа сын-қатерлері, нарық қажеттіліктерін уақтылы қабылдауға және дамытуға қабілетті мамандарды даярлаудың өзекті мәселелері және, сөзсіз, біздің елдерге еуропалық мемлекеттердің тәжірибесін алуға мүмкіндік беретін технологиялар трансферінің міндеттері де талқылаудың маңызды аспектілеріне айналды. Мысалы, Қазақстан-Неміс университеті жанынан құрылған LogCentre өндірістік, көліктік және қоймалық логистика саласында зерттеу, білім беру, біліктілікті арттыру және практика салаларын біріктіруге арналған. Логистика саласындағы неміс ноу-хауының Қазақстанға трансфері — LogCentre-дің негізгі миссияларының бірі.

Үшінші секция «Қалалардағы ұтқырлық және логистика саласындағы цифрландыру» тақырыбын талқылау алаңына айналды. Қалалардағы қалалық ұтқырлық және логистика — өте үлкен сектор, оның қалыптасуы екі фактормен байланысты: қалалар жеке автомобиль көлігінен бас тарту саясатын жүргізе бастады және жеке көліктің ыңғайлылығымен салыстырылатын интеграцияланған көлік жүйелерін дамыта бастады. Көптеген қалаларда бірыңғай есеп айырысу жүйесі бар және әр түрлі нарықтық құрылымдарға тиесілі барлық қалалық көлік түрлерімен тасымалдаудың бірыңғай тарифі есептеледі. Секция жұмысы шеңберінде жасыл қалалық логистика құралы ретінде цифрландыру мәселелері, жаңа буын велосипедтерін бірлесіп пайдаланудың дәстүрлі және автономды жүйелерін модельдеу және имитациялау, келесі буын велосипедтерін бірлесіп пайдалану жүйесін модельдеудің тұжырымдамалық моделі, e-ұтқырлық өрістету: көлік пен электр желілерін қосуды модельдеу, сыртқы әсерлерге төзімділікті арттыру үшін агенттік логистикалық модельді әзірлеу және енгізу есебінен қалалық аудандарда су тасқынынан маневрлік қорғау қаралды. Талқылау барысында неміс әріптестерінің ғылыми жұмыстарының жаңа өзекті бағыттары айтылды, онда қалалық логистикаға және жүктерді жеткізудің экологиялық таза тәсілдеріне сұранысты басқарудың жаңа модельдерін енгізуге көп көңіл бөлінеді.

Форумның бас спикерлері:

ТОМАС ВИММЕР — Германияның Федералдық логистикалық қауымдастығының бас атқарушы директоры.

«ӨТКІЗУ ТІЗБЕКТЕРІ МЕН ЛОГИСТИКАДАҒЫ ҮРДІСТЕР МЕН СТРАТЕГИЯЛАР-ЖАҺАНДЫҚ ЖЕТКІЗУ ТІЗБЕКТЕРІНІҢ МОДЕЛЬДЕРІН ҚАЙТА ҚАРАСТЫРУ»

ЕРХАТ ИСКАЛИЕВ — Kazlogistics Қазақстан көлік қызметкерлері одағы төралқасының мүшесі, «АТАМЕКЕН» Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының көліктік логистика кіші комитетінің төрағасы, «СК-ФАРМАЦИЯ» ЖШС төрағасы.

«КӨЛІКТІК ЛОГИСТИКА, СУЫҚ ТІЗБЕК, ЛОГИСТИКАНЫҢ IT ЖҮЙЕЛЕРІ — ФАРМАЦЕВТИКА ӨНЕРКӘСІБІНІҢ ҰЛТТЫҚ ЖҮЙЕСІНІҢ МАҢЫЗДЫ КОМПОНЕНТТЕРІ"

Д-Р ТОМАС ШТАЛЕКЕР — Фраунгофер Isi атындағы жүйелер және инновациялық зерттеулер институтының «аймақтық инновациялық динамика» зерттеу тобының жетекшісі, Карлсруэ, Германия «ЛОГИСТИКА СЕКТОРЫНДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘЛЕУЕТ ЖӘНЕ САЯСАТТЫҢ РӨЛІ: ГЕРМАНИЯ МЫСАЛЫНДА»

ҚАНАТ МУКУШЕВ — Kazlogistics СТК бас директорының орынбасары

«COVID 19 КЕЗІНДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ КӨЛІК-ЛОГИСТИКАЛЫҚ КЕШЕНІН ЦИФРЛАНДЫРУ»

МҰРАТ БЕКМАҒАМБЕТОВ — «qazindustry» АҚ басқарма төрағасының орынбасары

«ҚАЗАҚСТАННЫҢ КӨЛІК-ЛОГИСТИКА САЛАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҮРДІСТЕРІ"

ТОРСТЕН ТИМЭ — DEUTSCHE BAHN (DB) инжиниринг және консалтинг бағдарламасының директоры

«DEUTSCHE BAHNНЫҢ ОРТАЛЫҚ АЗИЯ ЛОГИСТИКАСЫНА КӨЗҚАРАСЫ».

ТОМАС ХЕЛЬМ — Конрад Аденауэр Қазақстан қорының бұрынғы басшысы

«'БІР БЕЛДЕУ, БІР ЖОЛ'' — ҚАЗАҚСТАН МЕН ГЕРМАНИЯ ҮШІН МҮМКІНДІКТЕР МЕН СЫН-ҚАТЕРЛЕР»

МАРАТ ИДРИСОВ — «Қазақстандық өнеркәсіпті дамыту институты» ЖШС директоры

«ЛОГОРТАЛЫҚТЫ ОДАН ӘРІ ДАМЫТУ БОЙЫНША ҰСЫНЫСТАР»

Д-Р ХАНС-ЙОАХИМ ЛЮККЕ — темір жол және транзиттік тасымалдар үшін шешімдер жөніндегі бизнес-бөлімше (PARTNER BUSINESS ARCHITECT)

«ЖҮКТЕРДІ ТЕМІР ЖОЛҒА АУЫСТЫРУ — ЦИФРЛАНДЫРУ МЕН АВТОМАТТАНДЫРУ ОСЫ МАҚСАТҚА ЖЕТУГЕ ҚАЛАЙ ЫҚПАЛ ЕТЕДІ"

ПРОФ. Д-Р. АНСЕЛЬМ ФАБИГ — Вильдау техникалық университеті, Германия

«ҚОЙМАДАҒЫ ІШКІ ЛОКАЛИЗАЦИЯ»

ПРОФ. Д-Р. МИХАЭЛЬ МЮЛЛЕР — Вильдау техникалық университеті, Германия,

«DKU ПРАКТИКАЛЫҚ ЛОГИСТИКАЛЫҚ ЗЕРТХАНАСЫНЫҢ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ ЖӘНЕ КЕЛЕСІ ҚАДАМДАР» КЕЛЕСІ ҚАДАМДАРДЫ ТАЛҚЫЛАУ».

Сессия модераторлары:

БУРГХАРД ШЕЕЛЬ

ПЕРИЗАТ АРИМБЕКОВА

ТОБИАС РЕГГЕЛИН

Бөлісу